Thursday, July 11, 2013

Yasmin Hani Amalkan Yoga Masa Mengandung

yasmin1-565x429Bagi ibu-ibu mengandung, pastinya yoga merupakan salah satu senaman paling efektif untuk anda.

Senaman ini bukan sahaja dikatakan dapat membantu bakal ibu memperkukuhkan otot-otot mereka, malah ia turut difahamkan mampu membantu mempermudahkan para ibu untuk mendapatkan kembali bentuk badan asal mereka setelah melahirkan bayi kelak.

Nampaknya senaman ini turut diprektikkan oleh pelakon dan pengacara terkenal, Yasmin Hani.

Menerusi laman Instagram milik dramatis ini, Hani telah berkongsi beberapa foto menariknya sewaktu melakukan senaman yoga bersama teman-teman rapat iaitu Atilia dan Daphne Iking.

Mungkin melihat sahaja foto-foto yang dikongsikan oleh Hani ini membuatkan ramai para ibu merasa gerun dan tidak menyangka seorang ibu mengandung mampu melakukan senaman seperti ini bukan? Namun begitu, tidak pada pelakon wanita ini.

yasmin3

Menurut Yasmin Hani, tidak salah untuk seorang ibu mengandung mengamalkan senaman ringan seperti itu, asalkan ia tidak mendatangkan kemudaratan pada diri si ibu serta bayi yang berada di dalam kandungan.

Tidak kira apa pun senaman yang dilakukan olah Yasmin Hani, semoga pelakon wanita ini akan sentiasa berada dalam keadaan sihat dan begitu juga dengan bayi di dalam kandungannya itu.

Apa pun, untuk semua peminat Yasmin Hani, di sini diselitkan beberapa foto comel dramatis tersebut melakukan senaman yoga untuk tatapan anda semua.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive