Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Tuesday, July 23, 2013

Alyah: Kasih ibu jadi penawar

xpix_gal1.pagespeed.ic.0smmnxlzZsNamanya tidak pernah sunyi dari kontroversi sepanjang 12 tahun berjuang dalam bidang hiburan tempatan. Namun,

penyanyi yang popular dengan lagu Tak Mungkin Kerana Sayang, Kisah Hati dan Kau Yang Terindah ini tetap cekal berdepan dengan semua ujian.

Nyata ujian datang bertimpa ke bahu pemilik nama sebenar, Noor Hasliah Abu Hasan, 32, ini. Sebelum ini dia berdepan dengan masalah pengurusan yang kerap bertukar, konflik bersama pereka fesyen dan terbaru khabar angin berkahwin senyap-senyap dengan penggubah muzik terkenal, Datuk Ramli MS.

“Saya bersyukur kepada Allah SWT kerana ibu saya, Raja Norsiah Raja Ali, 68, sangat-sangat memahami dan sentiasa menyokong saya dari belakang ketika berdepan dengan pelbagai kontroversi.
“Pada masa sama, saya juga perlu menjaga ibu yang kurang sihat kerana menghidap penyakit jantung. Namun, saya kagum dengan ibu. Walaupun keadaan kesihatannya teruk, dia tetap mampu berjuang sampai sekarang.

“Terus terang, ibu dan ahli keluarga lain adalah sumber kekuatan untuk terus berjuang dalam bidang seni sampai hari ini,”

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive