Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Tuesday, July 23, 2013

Pembohong Lelaki Itu!, ” Kata Ashraf Muslim

Ashraf-Muslim3masih dengan kisah rumah tangga Ashraf Muslim. Semalam menerusi program hiburan Melodi di TV3, seorang lelaki tampil bercerita dan mendakwa

dirinya sebagai bekas tunang Wan Sakinah.

Lelaki itu mendakwa yang pertunangan beliau dan Wan Sakinah terputus kerana wanita itu menjalin hubungan sulit dengan Ashraf Muslim selain mendakwa hubungan mereka berdua telah pun terjalin lama.

Menerusi Kosmo! hari ini, Ashraf Muslim tampil menafikan semua dakwaan yang di’buat lelaki tersebut dan mengatakan semua cerita yang telah di’sampaikan adalah satu pembohongan.

“Pembohong lelaki itu! Mereka putus tunang tiada kena mengena dengan saya! Itu (putus tunang) cerita lama mereka dan tak ada kena mengena dengan saya. Saya sedih apabila perkara sebegini timbul”

“ Apa yang boleh saya katakan di sini, saya sudah pun berkahwin, jadi tak perlulah ungkit cerita lama seperti ini.

” Jangan juga cari jalan atau ambil kesempatan untuk jatuhkan maruah kami semua”

“Apabila terlalu ramai yang cuba ambil ‘bahagian’ dalam hal rumah tangga saya, saya jadi sedih,” tambah Ashraf Muslim lagi yang meminta semua pihak supaya menghormati & tidak masuk campur dalam soal ini.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive