Thursday, July 4, 2013

Kesian Tunang Dia Dapat ‘Buaya’ Macam Tu – Maria Farida

maria-faridaPelakon yang pernah intim bercinta dengan aktor kontroversi Shahrizal Jaszle atau Shahz Jaszle suatu ketika dulu iaitu Maria Farida menyatakan

dia tidak terkejut dengan kes khalwat yang melibatkan bekas kekasihnya itu.

Malahan, dia juga sudah menyangkakan perkara sebegitu akan terjadi kepada Shahz Jaszle.

“Saya tidak terkejut. Memang saya sangka ianya akan berlaku kepadanya. Perkara itu tidak ada kena mengena dengan saya. Tapi apa yang boleh saya katakan, dia yang jahanamkan hidup dia sendiri. Whats goes around, comes around.

“Saya malas nak komen panjang. Memang dia selalu kantoi dengan ramai teman wanitanya, sampai sekarang. Cuma nasib dia yang kali ini (kantoi) paling besar,” katanya yang dipetik menerusi laporan Malaysian Digest.

Maria juga menyifatkan Shahz sebagai buaya darat yang selalu memperdayakan teman wanitanya sebelum ini dan aktres itu turut melahirkan perasaan simpatinya terhadap tunang Shahz, Redzwani Puteri malah menyifatkan gadis itu sebagai seorang yang baik.

“Kasihan lah pada tunang dia, dapat buaya yang macam tu. Lepas satu, satu dia (Shahz Jaszle) perdayakan. Sebenarnya saya malas dan memang tak ambil tahu lagi pasal hidup dia. Saya hanya dengar dari orang-orang sekeliling yang bercakap pasal hal kontroversi dia itu”

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive