Tuesday, July 9, 2013

Video - Budak Baru Couple Seminggu Memang Kelakar


Tak dinafikan, kemahiran meng-edit video oleh remaja berusia 15 tahun ini boleh tahan juga.
Dari lagu latar yang  sangat bersesuaian dengan mood dan temanya, gadis ini berjaya menarik lebih 27 ribu jumlah tontonan di laman Youtube.
Rasanya, sudah ramai yang tahu tentang video ini kan? Bagi yang tak tahu , video bertajuk ‘Budak baru nak up.. Cess..~ (T_T) – Ery Oh Ery‘ ini telah dimuatnaik oleh seorang pengguna Youtube dan ia sebenarnya mengenai seorang remaja perempuan yang meluahkan rasa cintanya pada kekasihnya, Ery.
Video berdurasi 2.41 minit ini bukan saja menunjukkan remaja ini menyanyi, malah dia turut meluahkan janji-janjinya. Menariknya, video ini dibuat selepas satu minggu mereka bercinta 
Screen Shot 2013-07-09 at 10.45.37 AM
Inilah Ery, teman lelaki remaja wanita ini.
Screen Shot 2013-07-09 at 10.45.21 AM
Betulkan kalau silap, tapi memang ada bunyi hair-dryer ketika remaja ini menyanyi kan?
Namun, jika anda rasa video ini sudah cukup popular, anda silap. Kerana video parodi ‘Budak Baru Couple Seminggu‘ telah mencatat lebih 30 ribu jumlah tontonan walaupun baru saja dimuat-naik semalam. Menarik kan?
Screen Shot 2013-07-09 at 10.49.05 AM
Berdurasikan 2.36 minit, video parodi ini sangat mencuit hati dan ia turut menyelitkan video klip yang kami kira lebih lucu dengan penampilan kerbau.
Senang cerita, entah apa nak jadi dengan remaja zaman sekarang ini. Sengaja buat kami ketawa di pagi hari. Jangan buang masa, mari tonton kedua-dua video selepas ini ya!

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive