Tuesday, July 9, 2013

Sherry Ibrahim Akui Bukan Mudah Bercinta Jarak Jauh

sherry ibrahimPelakon Sherry Ibrahim mengakui bukan mudah untuk menjalani kehidupan bercinta jarak jauh

dengan kekasihnya yang merupakan seorang lelaki berasal dari Mauritius.

Sherry atau nama sebenarnya Syarizad Ibrahim, 30, berkata, keadaan itu memerlukan kepercayaan yang tinggi antara satu sama lain agar tiada sebarang perbalahan namun dia tetap bersyukur kerana kekasihnya itu seorang yang penyabar.

"Alhamdulillah, dia (kekasih) sentiasa gembira dengan apa yang saya lakukan. termasuklah keputusan untuk memberi keutamaan pada kerjaya lakonan.

"Duduk berjauhan juga bukan mudah, kami perlu memiliki kesabaran yang sangat tinggi. Mujurlah dia juga seorang yang memahami dan penyabar," katanya yang enggan mendedahkan identiti sebenar lelaki tersebut.

Ditanya adakah dia akan menamatkan zaman bujangnya dengan lelaki tersebut, Sherry hanya menyerahkan perkara itu kepada jodoh dan takdir.

"Kahwin? Jika ada jodoh, saya sudah bersedia," ujarnya.

Sementara itu, mengenai kerjaya lakonan pula, Sherry gembira apabila drama pertama selepas dia berehat sementara dalam dunia seni iaitu Teduhan Kasih (siaran TV3) mendapat respons yang positif daripada peminat.

Kata Sherry, dia tidak sangka, drama yang juga dibarisi pelakon Adi Putra, Nabila Huda dan Zarina Zainoordin itu telah memberikan impak yang tersendiri sehingga menimbulkan fenomena di kalangan penonton.

"Apabila respons yang diberikan sangat positif ia membuatkan saya lebih bersemangat untuk meneruskan kerja-kerja seni saya.

"Kerana itu juga saya mendapat beberapa tawaran lakonan lain pula. Semua ini berkat kepercayaan yang diberikan oleh pengarah Teduhan Kasih iaitu Jamal Khan,

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive