Thursday, July 4, 2013

Panas! Saya Berpisah Dengan Awi Rafael Bukan Kerana Orang Ketiga - Hanez Suraya

hanez suraya putus cinta 1Perhubungan Hanez dan Awi, tiada unsur orang ketiga yang menyebabkan hubungan mereka putus.

Secara logik, kalau ada orang ketiga yang nak mengorat Hanez memang boleh diterima akal. Orangnya memang cantik. Walaupun sudah berpisah, Hanez masih gagal melupakan Awi. Kata Hanez kepada Mstar Online:-

Susah untuk melupakan dia kerana saya benar-benar sayangkan dia, namun saya perlu terima keputusan ini.Sebelum buat keputusan untuk putus hubungan, kami sudah berpisah lama dan dalam tempoh sebulan itu kami cuba untuk perbaiki hubungan tersebut tetapi gagal.
Kalau ada pihak ketiga pasti ada berlaku perbalahan tapi ini tidak. Perpisahan kami disebabkan hubungan kami ‘panas’ dan sering kami juga bertengkar. Apa sahaja perkara, kami sudah tidak sehaluan dan akhirnya kami ambil keputusan untuk berpisah.

Mungkin ada jejaka di luar sana yang sudah memasang niat untuk mengorat Hanez. Lupakanlah hasrat anda itu. Hanez buat masa ini ingin memberi fokus kepada kerjayanya. Kata Hanez:-

Saya tidak mahu lukakan hati sesiapa kerana jika saya berkawan dengan lelaki, ia pasti hanya untuk melepaskan rasa sedih ini. Biarlah buat masa ini saya sendiri dan fokus kepada kerjaya saya sepenuhnya

Jadi diharap kepada yang nak mengorat, silalah bersabar. Bagi peluang untuk Hanez kembangkan bakat dan kerjaya lakonannya terlebih dahulu. Bagilah dalam setahun dua. Lepas itu kalau anda nak mengorat Hanez, dipersilakan. Hehehe.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive