Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Monday, July 1, 2013

Bieber Separuh Bogel, Cakap Soal Kahwin?

BieberMembuatkan ramai gadis diluar sana teruja, Justin Bieber telah mendedahkan soal masa depan serta perkahwinan menerusi

majalah US Weekly.

Majalah tersebut yang kini di pasaran, ‘Baby’ berusia 19 tahun itu mula menunjukkan susuk tubuh badannya yang ‘mantap’ kepada khalayak umum.

Mungkin dia melihat dirinya sudah cukup matang untuk bercakap soal masa depan serta mampu menilai sesuatu baik atau buruk walaupun pada hakikatnya dia masih muda.

“Datuk nenek saya, Bruce dan Diane Dale adalah contoh bagi saya.Setelah sekian lama berkahwin, mereka masih mencintai antara satu sama lain!

“Bila umur saya seperti mereka, saya ingin mencintai isteri saya seperti datuk daya mencintai isterinya,” jelas Bieber menerusi US Weekly.

Tetapi mampukah Mr. Bieber mencari Mrs. Bieber?

Sebelum ini Bieber pernah menjalinkan hubungan bersama Selena Gomez, 20, tetapi percintaan mereka tidak berpanjangan.

Walaupun telah beberapa kali mencuba untuk memperbaiki hubungan mereka, perhubungan romantis itu berakhir pada musim luruh yang lalu.

Pada masa yang sama, dia turut menerima beberapa nasihat berkenaan perhubungan.

“Sabar dan dengar,” itulah nasihat yang paling terbaik bagi penyanyi lagu hit ‘Beauty and the Beat’ itu.

Malah menurutnya, dia masih dalam tempoh membesar dan sedaya upaya untuk menjadi yang terbaik setiap har

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive