Wednesday, July 3, 2013

Nenek dengan senang Hati lakukan Tarian Tiang

xjKUrqSuogNANJING - Seorang nenek menjadi terkenal ketika ia menjadi seoarang Pole Dancer atau penari erotis tertua di China

. Gerakannya pun tidak kalah lentur dengan penari muda.
Sun Fengqin, mempunyai hobi yang terbilang unik di mana ia senang melakukan tarian Pole Dancing. Hal itu ia lakukan kerana merasa bosan dengan sukan tai chi yang sudah lama ia dalami.
Nenek dari empat orang cucu ini sering diminta untuk tampil di siaran televisyen atau media online.
"Saya tidak pernah boleh menolak permintaan penonton, kerana memang saya suka menari dan saya suka berada di pentas," ungkap Sun, seperti dikutip Orange, Jumaat (18/1/2013).
"Tapi keluarga dan rakan-rakan saya tidak setuju dengan hobi baru saya ini," tambahnya.
Pole Dancing adalah sebuah tarian dimana seorang penari menggunakan media sebuah tiang untuk menari. Namun, Pole Dancing kerap diidentikan dengan hal-hal yang mengandungi unsur seksual dan industriseks di China.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive