Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Thursday, July 4, 2013

Adi Putra Digilai Peminat Kerana Sikap Romantik Dalam Teduhan Kasih?

adi putra digilai peminat kerana romantikDrama bersiri Slot Akasia, Teduhan Kasih yang dibintangi oleh aktor kacak

, Adi Putra telah menjadi fenomena di kalangan peminat drama bersiri tempatan sehinggakan ia pernah mencatat sebanyak 3.2 juta penonton sejak ditayangkan di TV3 bermula 15 Mei lalu.

Malah, Teduhan Kasih yang berakhir semalam itu telah mendapat sambutan ramai peminat wanita terutamanya yang meluahkan rasa teruja mereka di laman sosial seperti Facebook dan Twitter kerana terlalu menggilai watak Adi Putra sebagai Ehsan .

Rata-rata akui terpikat dengan sikap romantiknya terhadap pasangannya Iffa iaitu watak yang dibawa oleh pelakon Sherry Ibrahim.

Adi Putra bagaimana pun berkata, dia tidak menafikan sikap romantik yang ditunjukan di dalam drama 20 episod itu sedikit sebanyak dilahirkan dalam diri sebenarnya.

"Jika dilihat kembali, Ehsan membawa diri dia sebenarnya. Dia seorang lelaki yang biasa. Cuma dia tak percayakan wanita atas apa yang berlaku (sejarah hitam) di dalam keluarganya. Namun dia percaya cinta yang tulen akhirnya akan membawa kepada kebahagiaan.

"Mengenai sikap romantik yang ditunjukkan itu, saya susah nak komen. Sebenarnya watak romantik itu sedikit sebanyak adalah diri sebenar saya tetapi tak pastilah kerana sikap yang wujud dalam diri manusia adalah ciptaan Tuhan," katanya.

Adi Putra ditemui di Tayangan Eksklusif Episod Akhir Drama Teduhan Kasih yang dipertontonkan awal sejam tayangan daripada waktu biasa iaiatu jam 6 petang di Medan Selera, Rasta, Sungai Pencahala, semalam.

Majlis tersebut yang turut dihadiri oleh pelakon-pelakon utamanya seperti Sherry Ibrahim, Nabila Huda, Zarina Zainuddin, Julia Ziegler, Shah Iskandar dan ramai lagi itu telah dikerumuni oleh lebih 2 000 peminat yang membanjiri kawasan tersebut.

Pun begitu, Adi Putra mengakui tidak menjangkakan sambutan peminat yang cukup mengalakkan untuk drama tersebut.

"Terus-terang saya memang tidak sangka yang drama ini mendapat sambutan yang menggalakkan sebegini. Namun saya akui sambutan daripada peminat agak hebat untuk drama ini sehinggakan saya dikenali sebagai Ehsan berbanding Adi Putra diluar.

"Bagaimanapun, saya akui juga bukan kerana saya sahaja mereka gilakan drama ini tetapi kerana jalan ceritanya juga menarik serta pelakon-pelakon lain pula memberikan komitmen lakonan yang baik sehingga mampu menarik perhatian penonton,"jelasnya lagi.

Secara ringkas, drama yang diangkat daripada naskhah novel Teduhan Kasih ini mengisahkan kehidupan seorang lelaki bernama Ehsan lakonan Adi Putra yang berkahwin dengan wanita bernama Iffa (Sherry Ibrahim). Pelbagai rintangan dilalui pasangan ini demi mengekalkan kehidupan rumah tangga biarpun sering diganggu oleh Ayu (Nabila Huda).

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive