Saturday, July 20, 2013

Aqasha Lee Pun Bertekak Soal Nikah Ashraf Muslim?

Aqasha Lee Pun Bertekak Soal Nikah Ashraf Muslim-1Aqasha Lee Pun Bertekak Soal Nikah Ashraf Muslim?

Perkahwinan kedua Ashraf Muslim bersama Wan Sakinah Ahmad Saburi di Thailand kini tersebar dan menjadi tumpuan di media perdana dan sosial di Malaysia.

Para artis atau ustaz terkenal andai terbabit dengan isu poligami pastinya akan mendapat reaksi serta merta masyarakat. Begitu juga dengan perkahwinan UAI(Ustaz Azhar Idrus) baru-baru ini. Ada yang menyokong dan ada juga yang membangkang. Pendek kata isu poligami ini sebenarnya sangat "menyentuh" jiwa masyarakat walaupun sebenarnya ianya tidak salah dari segi hukum jika segalanya mencukupi.
Baru-baru ini, Aqasha, pelakon drama Dejavu Di Kinabalu turut memberikan responnya mengenai isu poligami dengan status yang berbunyi :

Orang bercerai ada yang bising, orang tambah isteri pun ada juga yang bising. Inilah hakikat, yang patut ada 1 tu tuhan je. Hehehe.
Status Aqasha itu akhirnya telah menarik perhatian seorang peminat dan mereka (Aqasha dan peminat tersebut ) dilihat cuba memberikan hujah dan fakta mereka yang tersendiri.

Aqasha Lee Pun Bertekak Soal Nikah Ashraf Muslim

Aqasha Lee Pun Bertekak Soal Nikah Ashraf Muslim

Untuk info, Aqasha atau nama sebenarnya Firdee Aqasha Rosli telah bernikah dengan seorang wanita pilihannya, Noor Baizura pada 10 Oktober 2010 lalu dan kini mereka telah dikurniakan dua orang cahaya mata. Semoga terus berbahagia diucapkan kepada Aqasha dan keluarga.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive