Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Wednesday, May 15, 2013

PUASKAN NAFSU DEMI KEMEWAHAN

th (44)tengah syok-syok layan mee goreng mamak coner, ade sorang mamat datang-datang terus duduk sebelah aku!!

teperanjat jugak aku, ow ow rupa-rupanya kawan lama aku yang dah bertahun tak jumpa!!! wau makin hot kau!!! hensem gila!!! dah macam mat jambu je aku tengok kau ni!!! body makin mantap!!!!
biasa lah F aku kena bela baik punya dengan sugar mummy...
Oh mak kau!! teperanjat jugak aku dengar, aku pun koreklah apa yang best sangat jadi anak ikan!! hidup kena spedo je!!

best jadi anak ikan ni bro, apa je yang aku nak semua dapat, duit jangan cakaplah... tak habis makan... semua up to date, dia jaga aku siap hantar aku kat men skin center, memang dia nak aku yang terbaik.. top to toe!! kau nak jadi tak??
sugar mummy ni kebanyakkan dia orang menunjuk-nunjuk kehebatan dan kecomelan anak ikan sesama kawan-kawan yang kaki spedo anak ikan jugak!!! ada yang sanggup jual anak ikan pada kawan dia yang sanggup letak harga tinggi...
paling tinggi setakat yang aku dengar RM700K .... yang bestnya dia orang pandai simpan rahsia..pandai makan, pandailah simpan... aku ni pun dah 3 kali tukar mummy...

kerja aku puaskan nafsu dia orang je, aku ada jugak pasang speare part.. bila mummy aku tak dapat jumpa aku sebab suami tolol dia ada, aku lambung cari mummy lama atau yang lain...
aku buat senyap-senyap.. bukan tamak duit bro..tapi ketagih servis dari akak-akak... baik bro!!! gerenti kau terangkat!!!! tak boleh dapat dengan gulz-gulz yang agas ni!!!
tapi ada yang tak best bro!! kalau suami tolol dia outstation dua tiga bulan, mati aku, kena kepit dengan dia je.. tak boleh renggang!! habis semua projek aku... awek aku... familiy kau.. senang kata dia dah beli aku lah..... kerja aku puaskan nafsu dia je... dia orang ni kesunyian dan kegersanggan!!! hahaha!! tapi semua tak kisah janji dia orang bayar !!
"berapa dia orang bayar der?"
tak banyak lah... tengok berapa yang aku mintak.. paling cikai pun 7-8 ribu.... paling banyak aku pernah dapat dekat RM40K tapi dengan mummy yang dah tua!! tapi bro kau jangan salah paham dia orang ni berduit!! muka semua tegang-tegang!!! laser!!! sebab tu nampak muda je!! nampak selera je!! kakaka!!!

aku ada niat nak kantolkan dengan suami tolol dia.. tapi aku takut aku pulak yang kena tembak!! kau nak tengok video baik tak ? aku dengan mummy aku kat Shah Alam.. dia ni ternama jugak kat KL....

"dengan muka garang cakap! eh eh tak nak lah aku tak layan video-video macam tu, sambil tangan amek handphone canggih dia"

kau tahu tak bro banyak harta aku dah simpan... semua hasil lendir.... satu hari aku nak stop semua ni.... nak bisnes macam kau.... bolehkan??
lepas makan kita orang pun chek-in kat hotel... hahaha tak buat apa-apa lah kita orang sama-sama lelaki!! lepak-lepak je!!! kitaorang cerita macam-macam sebab lama tak jumpa... aku tak masuk sangat apa yang dia cakap sebab aku syok godeh handfhone dia..... hahaha!!

Sumber

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive