Friday, May 31, 2013

Hyoyeon 'SNSD' & Suzy 'Miss A', Kaki Siapakah yang Terseksi ?

 

120312_kaki-seksi-hyoyeon-suzy1Para idol perempuan yang tergabung dalam pasukan G8 pada acara Invincible Youth 2 sempat menikmati percutian

ke sebuah pemandian air panas.Dan kini penampilan mereka menjadi topik baru netizen, mereka membandingkan kaki siapakan yang terseksi antara Hyoyeon SNSD atau Suzy Miss A.
Dalam foto tersebut terlihat personil SNSD, Hyoyeon dan Miss A, Suzy tengah berjalan dengan mengenakan baju renang, sehingga memperlihatkan kaki mereka secara utuh.
Melihat kedua personel girland tersebut yang berjalan berdampingan dengan bentuk kaki yang berbeza, para netizen pun membuat perbezaan kaki yang terlihat  tersebut sebagai topik yang sangat menarik perhatian.
Berbagai komen netizen pun muncul, mulai dari mengatakn jika badan Suzy yang terlalu kurus sehingga kakinya terlihat lebih ramping, ataukah memang badan Hyoyeon yang terlalu gemuk sehingga kakinya terlihat besar.
"Kufikir itu bukan kerana Suzy yang gemuk, tapi Hyoyeon memang sangat kurus" atau "ukuran kaki Suzy dua kali ganda lebih besar daripada Hyoyeon".
Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive