Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Thursday, May 23, 2013

.Selena Gomez Mahukan Perhatian Justin Bieber?

hi_02.1MELEBIH-LEBIH atau sekadar fesyen terbaru? Mungkin itu yang akan terus diperkatakan peminat selebriti muda ini.

Muncul pada majlis Billboard Music Awards 2013, Selena Gomez nampaknya mempunyai agenda tersendiri apabila memilih untuk mengenakan pakaian menjolok mata. Walaupun nampak lain dari penampilannya sebelum ini, pakaian yang digelar "pakaian masa depan" itu turut memperlihatkan tubuhnya yang semakin kurus.
Walaupun pakaian tersebut nampak cantik dari bahagian depan, namun keadaan pakaian tersebut dari belakang agak buruk sehingga menjadi perbualan ramai peminatnya.
Memadankan kasut berwarna perak serta rambut yang diikat selerak, nampaknya Gomez amat tergesa-gesa untuk bersiap. Menurut sumber, pakaian masa depan tersebut dikatakan menjadi pertaruhan Gomez untuk mencuri perhatian bekas kekasihnya Justin Bieber.

"Dia meluruskan rambut dan mengikatnya kebelakang. Bagaimanapun rambutnya nampak kering dan kusut.
"Selain itu solekan yang dikenakan Selena juga terlalu berat dengan padanan gincu merah jambu dan celak tebal," kata seorang peminat.

Sangkaan yang mengatakan Gomez bakal duduk bersebelahan Bieber pada malam tersebut akhirnya meleset apabila keduanya memilih tempat duduk yang agak berjauhan.
Sementara itu kisah cinta dua selebriti remaja popular ini terus menjadi tanda tanya apabila masing-masing enggan membuka mulut memberitahu hubungan sebenar mereka sekarang ini, setelah berpisah beberapa bulan lalu.
Selain dilihat bercium di Norway, hubungan rahsia ini terus diburu kesahihannya apabila Bieber baru-baru ini secara senyap-senyap menghabiskan masa bersama Gomez di Las Vegas.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive