Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Thursday, May 23, 2013

fuh!! ditahan airport kerana ko te besar disyaki bawa senjata

jonah_falcon_worlds_biggest-150x150Seorang lelaki yang dikenali kerana mempunyai zakar terbesar di dunia (menurut Guinness) telah mengalami saat-saat sukar di sebuah lapangan terbang kerana zakarnya!..

Jonah Falcon, 41, dari New York, telah ditahan dan diperiksa di Lapangan Terbang Antarabangsa San Francisco oleh pegawai dari Pentadbiran Keselamatan Pengangkutan Amerika Syarikat kerana disyaki menyembunyikan pistol di dalam seluarnya. Bukan itu sahaja, Falcon telah diminta memberi kerjasama sementara pihak berkuasa menabur serbuk putih untuk memastikan 'benda' di sebalik seluarnya bukan bahan peledak.

Falcon yang pernah tampil dalam dokumentari HBO tentang ukuran kejantanannya iaitu 9 inci dan 13,5 inci ketika ereksi berkata "Saya letak 'barang' saya ke arah kiri dan saya tidak ereksi ketika disyaki membawa senjata, malah saya katakan kepada pegawai-pegawai di situ bahawa itu sebenarnya zakar saya"

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive