Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Tuesday, May 14, 2013

Awek / Gadis Korea Minum Darah Untuk Comel Dan Cantik !

korean-girl-addicted-to-drinking-blood-awek-korea-minum-darah-7Seorang gadis Korea mempunyai tabiat pelik iaitu mandi, makan makanan yang bercampur dengan darah segar mahupun minum sahaja darah tersebut
seperti watak vampire..! Tabiat pelik awek koreaini dipercayai kerana dia terlalu obses untuk kelihatan cantik dan comel ala-ala artis k-pop koreayang sering menjadi pujaan ramai..

minum darah rusa segar

makan makanan (daging mentah) yang dicampur darah segar

mandi bersama darah segar

Gaya hidupnya yang pelik gadis comel korea ini yang dengan makan dan minum darah segartersebut menjadi perhatian selepas video yang dimuat naik di laman sesawang YouTube menunjukkan dia makan makanan yang telah dicampur darah dan minum darah segar tersebut..
Bekalan darah segar tersebut diperoleh daripada darah haiwan (rusa) yang sering dibawa ke mana-mana sahaja..Seperti kebiasaannya, awek korea ini akan memesan makanan seperti daging mentah sebelum mencampurka darah segar tersebut bersama daging yang akan dimakannya itu..!
Dilaporkan bahawa gadis tersebut turut melakukan ritual mandi dan mencuci muka dengan darah binatang tersebut untuk mengekalkan raut wajah yang cantik dan comel bagi penjagaan kulitnya..Dia turut dilaporkan gemar keluar pada waktu malam seperti Vampire / hantu pontianak..!
Walaupun tiada bukti khusus yang menunjukkan bahawa dengan meminum darah segar mampu untuk menjadikan seseorang wanita itu cantik seperti awek korea yang comel ini, sejarah pernah menyaksikan bahawa ada wanita yang turut sama mempunyai tabiat pelik ini seperti gadis ini iaitu Countess Elizabeth Bathory dari Hungary yang membunuh beratus-ratus anak dara untuk dijadikan air mandian bagi mengekalkan wajah, tubuh badan yang cantik dan menawan..!
p/s: jangan ingat semua awek korea yang comel dan cantik macam artis k-pop tu cukup pakej..nampak je comel tapi minum darah

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive