Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Friday, May 3, 2013

Nikita Mirzani Mengaku Dirinya Lesbian

Nikita-Mirzani-seksi 2Pelakon sensasi Indonesia, Nikita Mirzani sekali kali mencetuskan kontroversi apabila mengakui dirinya biseksual.

Menurut sumber Detikhot.com, “saya mungkin boleh dianggap seorang biseksual. Selain bersama teman lelaki, saya juga suka dengan sesama jenis (perempuan).”

Janda anak satu itu juga mendedahkan bahawa dia kini berasa trauma pada lelaki selepas mengalami episod penceraian dengan suaminya tidak lama dulu.

Namun, Nikita meninggalkan persoalan kepada media di Indonesia itu dengan mengatakan dirinya tidak pernah mengaku bahawa dirinya seorang biseksual kepada media yang melaporkan laporan itu sebelum ini.

Antara kontroversi yang pernah dikaitkan dengan aktres ini ialah gambar bogelnya yang tersebar meluas di Internet malah dia mengakui bahawa itu adalah gambar kontroversi itu adalah miliknya dan bukannya ‘superimposed’.

Mungkin Nikita sengaja mahu menyaingi artis-artis kontroversi lain seperti Julia Perez dan Dewi Persik dengan menimbulkan pelbagai kisah sensasi mengenainya agar peminat sentiasa mengingati dirinya.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive