Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Monday, May 13, 2013

Koleksi Artis Wanita Yang Merokok Dari Sharifah Amani to etc

sharifah-amani-merokokKali ini aku kongsi artis WANITA malaysia yang merokok . Mungkin ada antaranya artis pujaan korang . Mari kita saksikan .

Di tempat pertama ialah Sharifah Amani. Faktor Shariffah Amani menduduki tangga pertama ialah wajah Melayu kampungnya dan perwatakan ibunya yang begitu baik sekali. Bayangkanlah tetiba anak perempuan hisap...Artis di tempat kedua (2) pula adalah Aflind Shauki dan isterinya. Si 'Buyot' (nama glamour dalam filem Buli) ni nampak saja 'skema' dalam filem Papadom tapi di dunia realiti, lihat sajalah.. Steadylah ..

Di tempat ketiga (3) ialah Fasha Sandha. Akibat penyebaran secara berleluasa gambar di atas, Fasha Sandha akhirnya telah membuat pengakuan yang dia sememangnya merokok. Namun dia bukanlah seorang heavy smoker, cuma kadang-kadang (social smoker) sahaja.

Di tempat keempat (4) ialah Sazzy Falak. Sazzy memang dikenali dengan gaya urbannya. Gambar ini menunjukkan Sazzy sedang memegang puntung rokok ini diambil ketika Sazzy bersama-sama Yasmin Hani dan rakan-rakannya yang lain di sebuah parti. Di sebuah laman hiburan, menyatakan bahawa Sazzy sememangnya perokok. Tapi, kadang-kadang je...

Seterusnya di tempat kelima (5) pula ialah Shariffah Sofea. Gambar ini dirakamkan ketika Shariffah Sofea bersama-sama Jue Aziz dan Jehan Miskin di sebuah kelab malam.

Yang keenam (6) ialah bekas peserta Gadis Melayu 3 Sharifah Jasmine Soraya.

Sebenarnya ada lagi seorang artis wanita yang merokok . Memandangkan beliau sudah berhijrah kearah kebaikan dan mungkin sudah tidak merokok lagi , aku pun malas nak letak gambar beliau . Pandai-pandai lah cari ye. - 2p.blogspot

Tak eloklah perempuan merokok, tak manis dipandang lebih-lebih lagi gadis Melayu. Kalau dah berubah pun selagi ada gambar tabiat lama, sampai bila-bila pun orang cerita.Nasihat abang Kepoh, kalau nak isap, isap satu kotaksekaligus, baru macho.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive