Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Tuesday, May 7, 2013

Jennifer Aniston Beli Penthouse US$ 4.95 JUTA untuk Anjingnya

 

20110515_045334_anistonBERUNTUNGNYA Norman. Si anjing jantan campuran corgi-terrier ini telah dibelikan sebuah penthouse oleh pemiliknya

artis Hollywood Jennifer Aniston. Ya, penthouse tersebut sepenuhnya atas nama Norman, anjing yang kini berumur 15 tahun.
Jennifer Aniston bahkan memborong penthouse yang terletak di West 12th Street sebanyak 3 unit seharga US$4.950 juta .Manager Jennifer, Bruce Lagnese dikhabarkan telah menandatangani dokumen tersebut.
Kecintaan Aniston pada Norman tidak perlu dihairankan, haiwan paling setia nombor satu ini bahkan selalu dipuji Aniston sebagai anjing yang besar dan menggemaskan. Ia bahkan mengatakan Norman adalah manusia dalam cetakan anjing.
Anistonmerancang membawa Norman dalam sebuah sebuah acara televisyen drama komedi Horrible Bosses yang disutradarai oleh Seth Gordon.
Hubungan Aniston dengan si Norman ini tergolong istimewa. Saat ia patah hati kerana perceraiannya dengan Brad Pitt yang jadi bulan-bulanan media dan beberapa kali hubungannya kandas dengan beberapa lelaki setelah itu, ia pun menjalani terapi anjing. Caranya mengadopsi anjing untuk mengalihkan kesedihan dan depresinya.
Ia bahkan pernah dikhabarkan lebih memilih anjing daripada lelaki .“Lelaki datang dan pergi tapi tak ada hubungan yang benar-benar seperti saat kamu punya anjing dan anjing melakukannya seumur hidupnya, sayang ia tak hidup lama,” ujar Jennifer yang dikutip dari Contactmusic.
Tahun lalu, saat Norman didiagnosa mengalami depresi, Aniston pun sedih. Apalagi anjing ini bahkan tidak bolehmengenali majikannya. “Norman tertekan dan itu yang menyebabkannya bertindak aneh,” ucapnya.
Ia pun lantas memberikan ubat untuk Norman sesuai reseip yang dianjurkan terapis dan rela mengeluarkan US$250 seminggu untuk biaya perubatan dan periksa kesihatan.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive