Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Thursday, May 16, 2013

Di Tuduh Kikis Duit, Eina Tuntut Ibu Afiq Mohon Maaf

Di Tuduh Kikis Duit, Eina Tuntut Ibu Afiq Mohon Maaf-1Nampaknya krisis keluarga antara Afiq Muiz dan ibunya semakin bertambah berat apabila

Eina juga turut terbabit serta menuntut ibu Afiq memohon maaf atas tuduhan mengambil kesempatan terhadap pelakon tersebut.

"Saya sangat marah dan apabila ibu Afiq tuduh saya kikis duit dia, sekali pun saya tidak pernah ambil duit dia sebab saya ada duit sendiri.
"Saya harap dia tampil buat kenyataan bersihkan nama saya dan jika tidak saya akan ambil tindakan undang-undang terhadap ibu dan adik-adiknya yang turut memburukkan saya di twitter setiap hari," ujarnya ketika ditemui di sidang media, semalam.
Ainur Syakina Azman, 18, kesal namanya dikaitkan dalam konflik keluarga pelakon tersebut sehingga menjejaskan nama dan reputasi sebagai seorang artis.
Eina mengulas pendedahan eksklusif ibu Afiq Muiz di mStar Online pada hari Selasa (semalam) yang mendakwa pelakon wanita itu sebagai punca kepada perubahan sikap Afiq.
Tambah Eina lagi, dia sebaliknya sering menasihatkan Afiq agar sentiasa mendahulukan keluarga dan berbincang masalah dalaman keluarga mereka secara baik.
"Emak dia pernah telefon saya dan marah-marah tuduh saya macam-macam disebabkan itu saya mesej mak dia, namun menggunakan bahasa baik dan bukan ugutan.
"Tujuan saya ingin menjernihkan keadaan dan supaya dia tidak berperasangkan buruk terhadap saya, itu pun sekali sahaja,

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive