Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Sunday, June 2, 2013

Video Erma Fatima Komen Tentang Sharifah Sakinah


Saya akui kami sedang bercinta dan hubungan kami sudah bermula sejak tahun lepas lagi. Buat masa sekarang, biarlah kami just go with the flow,” ujar Sharifah Sakinah.

Bila wartawan mengajukan soalan adakah dia serius dalam perhubungan ini kerana dia lebih dikenali dengan sikap yang suka bermain-main dalam pelbagai hal, jawab Sakinah;

“Saya bila berkawan memang tidak suka main-main. Saya akan berikan sepenuh komitmen. Cuma, kali ini kisah cinta saya mendapat perhatian disebabkan saya berkawan dengan anak Erma Fatima” Jelas Sakinah lagi.

Video Erma Fatima Komen Tentang Sharifah Sakinah | Umum mengetahui Sharifah Sakinah yang berkepala gila-gila digossipkan sedang di lambung ombak kasih dengan anak pelakon popular Erma Fatima. Sakinah mengakui perkara tersebut tanpa berselindung.


Dibawah pula adalah video komen Erma Fatima yang dilihat seperti telah mengetahui percintaan anaknya dengan Sharifah Sakinah. Video ini dirakam oleh Micheal Ang serta dimuatnaik menerusii akaun Keeknya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive