Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Sunday, June 2, 2013

Gambar - Ibu Pijak Kepala Anak Yang Menjadi Talibarut Yahudi

Gambar - Ibu Pijak Kepala Anak Yang Menjadi Talibarut Yahudi Pencerobohan tentera Zionis yahudi laknatullah dibumi Palestin telah meragut ribuan nyawa orang Palestin. .Antaranya ..

adalah puluhan mungkin juga mencapai ribuan nyawa itu adalah kanak-kanak yang langsung tidak mengerti apa-apa.
Pencerobohan yahudi juga sebenarnya memungkinkan apa juga perkara yang tidak terduga seperti pembelotan oleh orang Palestin sendiri.
Benar, seiring munculnya pencerobohan ketenteraan Yahudi laknatullah ini ialah munculnya tali barut yahudi di Palestin.

Gambar - Ibu Pijak Kepala Anak Yang Menjadi Talibarut Yahudi

Menerusi gambar kelihatan seorang anak muda dipijak di kepala oleh seorang perempuan tua. Tahukah anda siapa yang memijak tanpa belas kasihan keatas kepala anak muda itu?
Hamba perempuan itu sebenarnya adalah ibu kepada anak muda tersebut. Si ibu itu berasa sangat malu dan aib kerana anaknya telah memberikan maklumat kepada perisikan Israel tentang kewujudan dan penempatan para pejuang Palestin.
Walaupun sebenarnya si ibu dengan hati yang luluh untuk memijak kepala anaknya itu.
Si Ibu yang mengandung dan membesarkannya tetapi ibunya itu juga ikhlas melihat anaknya dihukum mati di depan umum, supaya ianya memberi pengajaran bagi yang lain. 
Melihat kejadian ini beberapa orang memberitahu, "si ibu memijak kepala darah dagingnya sendiri kerana di "SANA" ada objektif yang lebih kuat dan lebih mulia iaitu tanah dan kehormatan agama,bangsa dan negara Palestin."

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive