Monday, April 1, 2013

Gambar Feeya Iskandar yang Hot

Nampaknya, Feeya Iskandar, 
penyampai radio separuh masa di Era FM semakin cantik dan mengggoda.


Apakah rahsia kecantikannya? Dah kahwin ke belum ini? Senyuman dan sikap sosial yang dimiliki Feeya menjadikan dia semakin disenangi oleh orang ramai.

Semalam (30 Disember 2012), Utusan Malaysia melaporkan bahawa Feeya telah diganggu oleh seorang lelaki misteri. Menurut Feeya, "lelaki misteri terbabit akan mengetuk pintu rumah saya sambil memanggil nama saya, bila saya keluar adalah dia tinggal sepucuk surat yang berbau lucah." Lelaki macam ini mesti tegila-gilakan Feeya. Siapa tak cair dan tertarik dengan kecantikan dan penampilan Feeya yang amat menggoda. Aku pun cair tengok rupa paras dan badan cantik yang dimiliki Feeya. Memang tak dapatlah tidur nyenyak malam ini. Masuk dalam mimpi aku kot.







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive