Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Saturday, April 20, 2013

Depan Masjid Di Jadikan Tempat…

maksiat1Maksiat sekarang tidak mengira tempat ,asalkan line clear ajer,,terus belasah,,memalukan kaum sajer puak-puak ini..

PUTRAJAYA - 'Rengekan' manja pasangan bercinta di kawasan rehat di celah-celah pokok di Dataran Putrajaya di sini rupa-rupanya lebih hebat daripada di taman bunga.
Aksi berpeluk, bercium, saling mengurut sambil bergelak ketawa seolah-olah menjadi senario biasa di kawasan rekreasi di pusat pentadbiran kerajaan Persekutuan itu.

Setiap malam terutama pada cuti umum dan hujung minggu, 'kemeriahan' Dataran Putrajaya yang dibina bagi rekreasi keluarga itu tercemar kerana menjadi lokasi kegemaran pasangan bercinta.
Malah tinjauan Kosmo! Ahad juga mendapati banyak pasangan hangat bercinta tidak menghormati Masjid Putrajaya yang terletak tidak sampai 50 meter dari kawasan yang sama.
Ada yang bercanda di bawah cahaya lampu, tempat gelap dan di celah-celah pokok dan tidak kurang 'bersidai' menghadap tasik di Jambatan Seri Saujana.
Selain tidak peduli dengan kesucian rumah ibadah, pasangan yang datang ke situ juga tidak menghiraukan orang awam yang terdiri daripada warga emas dan keluarga yang beriadah.

Menurut sumber yang enggan nama dan gambarnya disiarkan, kehadiran pasangan bercinta di situ bukan sahaja memalukan tetapi juga 'menyakitkan mata'.
"Mereka ingat ini Itali ke? Terlalu ramai pasangan bercinta di sini, bukanlah kata tak boleh datang lepak di sini tapi sekurang-kurangnya tahu batasan.
"Sekiranya mereka pasangan yang sudah berkahwin, mereka tidak akan datang berpeleseran di sini," kata seorang pengunjung enggan dikenali.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive