Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Friday, April 26, 2013

Ibu Dedah Hubungan Zizan Dan Emma Maembong

image (2)Melalui sebuah portal hiburan,Ibu kepada pelawak dan pengacara terkenal, Zizan Razak telah mendedahkan

bahawa hubungan rapat antara anaknya Zizan dan Emma Maembong telah terjalin sejak dua tahun lalu dan akui sebelum ini pelakon cantik berkenaan  pernah bertandang ke rumahnya.

"Saya tak tahu sejauh mana seriusnya hubungan Zizan dan Emma, yang saya tahu hubungan mereka terjalin sejak 2 tahun lalu lagi.

Seingat saya ketika itu, Emma ada datang ke rumah terbuka kami dan saya hanya anggap dia datang sebagai kawan Zizan.

Setakat ini, Zizan tidak pernah pun bercerita secara serius mengenai Emma kepada saya dan saya hanya baca cerita mengenainya di akhbar".

Mengakui yang dirinya tidak kisah dengan siapa pilihan Zizan,asalkan wanita berkenaan dapat memahami kerjaya Zizan sebagai seorang selebriti.

zizan

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive