Saturday, April 20, 2013

Fara Fauzana gaduh dengan Neelofa di Twitter?

Fara Fauzana dan NeelofaApakah sebenarnya yang berlaku antara Fara Fauzana dengan Neelofa sejak berakhirnya ABPBH 2012?

Beberapa hari lepas, Fara Fauzana telah meluahkan perasaan kecewanya melalui akaun Twitter miliknya berkenaan kenyataan yang telah diberikan Neelofa kepada sebuah portal hiburan baru-baru ini. Korang boleh baca luahan perasaan kecewa Fara Fauzana di bawah.

Menurut Fara, Kenyataan Neelofa itu dilihat seperti sengaja mengaitkan namanya yang lebih mesra dipanggil Fafau di kalangan peminatnya. Perkara ini berlaku ketika Neelofa ditanya oleh pihak media terbabit mengenai perasaannya mengenai tindakan pelakon Tasha Shilla yang seakan seperti memperlekehkannya ketika membuat pengumuman pemenang trofi bagi kategori Pengacara TV Wanita Popular yang dimenangi Fafau.

Antara kenyataan yang diucapkan Neelofa kepada portal tersebut adalah“sejujurnya Lofa tak tengok reaksi Tasha ketika tu sebab Lofa tengah bersedia di belakang pentas untuk catwalk. Keesokan harinya, kak Fara Fauzana menghubungi saya dan bertanya, “adik, awak okay dengan Tasha Shilla?” Lofa tanya, kenapa pula? Kemudian kak Fara kata, Tasha tak sepatutnya buat reaksi macam tu, dia tak tahu ke kita ni baik. Lofa cakap, “takpe, biarlah,”.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive