Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Thursday, April 18, 2013

5 ARTIS HOT KOREA YANG BUNUH DIRI

122i8ozJang Ja Yeon
Bunuh diri pada usia 29 tahun dengan menggantung diri

. Kejadian berlaku pada 27 March 2009 di daerah Seongnam iaitu dimana terletak kediamannya. Punca bunuh diri adalah kerana dipaksa oleh agennya untuk melakukan hubungan seks dengan orang-orang tertentu demi menjamin kerjayanya. Kes ini mendapat liputan meluas di negara Korea.

Woo Seung Yun
Bunuh diri pada 27 April 2009. Ditemui gantung diri di dalam almari pakaiannya. Dipercayai akibat tekanan yang melampau. Antara filem lakonannya ialah "Herb" dan "Private Eye".

Park Yong Ha
Bintang siri drama Winter Sonata ini ditemui mati gantung diri dengan menggunakan wayar kabel "camcoder" pada 30 Jun 2010 di rumahnya. Motif bunuh diri dipercayai kerana tidak dapat menerima hakikat yang ayahnya menghidapi Kanser kolon.

Song Ji Seon
Meninggal pada 23 Mei 2011. Membunuh diri kerana cinta. Song telah terjun dari tingkat 19 apartmentnya.Sebelum membunuh diri, dia sempat bertwitter dengan menyuruh pihak polis bergegas ke tempat kejadian.

Chae Dong Ha
Ditemui mati gantung diri di kediamannya pada 27 Mei 2011. Dipercayai menghadapi tekanan kerana pengurus peribadinya yang juga membunuh diri 2 tahun sebelumnya dengan menghidu gas.

Sumber

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive