Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Tuesday, April 16, 2013

Zizan Akui Sudah Berpunya !!

ZizanPelawak popular, Zizan Razak mengakui hatinya kini sedang terpaut dengan seorang wanita namun dia belum bersedia untuk mendedahkan

perhubungannya itu.
Ketika diajukan soalan mengenai hal itu, katanya, dia sudah bersedia untuk menamatkan zaman bujang sebelum umurnya mencecah 30 tahun.
"Perancangan untuk berkahwin memang ada tetapi dengan siapa itu saya belum boleh beritahu. Apa yang saya boleh katakan saya sedang mengenali hati seseorang.
"Wanita itu seorang yang dekat dengan saya tetapi saya jarang bertemu dengannya kerana faktor kerja," katanya ketika ditemui semasa majlis sambutan ulang tahun kelahirannya yang dianjurkan oleh Zizan Twitter Family (ZTF).
Malah, Zizan lebih selesa untuk berseloroh bila ditanya tentang hubungannya itu dan menyifatkan mereka masih lagi dalam proses mengenal hati masing-masing.
Dalam masa yang sama, Zizan turut menolak dakwaan yang mengaitkannya dengan Nora Danish dan menganggap hubungan mereka hanya sekadar kawan sahaja.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive