Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Saturday, April 6, 2013

Selebriti Yang Lakukan Pembedahan Gigi

lee hyori

Pelakon ternama ini dulunya mempunyai gigi yang sangat berselerak,

kemudian ia memutuskan untuk melakukan pembedahan kerana menganggap giginya yang berselerak akan menghalang kerjayanya di dunia entertainment. Setelah melakukan pembedahan, giginya jauh lebih rapi dan kelihatan semakin tampan. Setuju kan kalau gigi Tom Cruise lebih bagus yang sekarang?

1. Tom Cruise

2. Victoria Beckham


Mana yang lebih cantik? Senyum masa muda atau senyumnya yang sekarang? Apapun kadar kamu, pastinya setuju kalau Victoria Beckham kelihatan lebih rapi dengan penampilan giginya kini. Isteri David Beckham ini khabarnya menghabiskan 2500 poundsterling, untuk mengubah penampilan giginya. Wow!

3. Anggun C Sasmi


Pada masa awal kerjayanya di Indonesia tahun 90'an, Anggun terkenal dengan gigi 'gingsul'nya yang manis. Setelah bertahun pindah ke Perancis, Anggun pulang ke Indonesia dengan senyumnya yang baru. Giginya kelihatan rata dan tersusun rapi.
Anggun mengakui bahawa ia melakukan pembedahan gigi untuk menyempurnakan penampilannya. Semua setuju kalau Anggun tetap cantik dengan gigi ratanya kan?

4. Lee Hyori


Penyanyi cantik ini dulu giginya tidak teratur. Dalam sebuah gambar lama yang beredar di awam, nampak susunan gigi bawahnya sangat berselerak. Seiring dengan popularitinya, Lee Hyori melakukan pembedahan demi mendapatkan gigi yang sempurna. Dan hasilnya nampak sekarang, lebih cantik mana hayo?

5. Yunho TVXQ


Personel boyband ternama asal Korea, TVXQ ini juga melakukan pembedahan gigi. Yunho dulu mempunyai dua gigi taring yang sebenarnya kelihatan cukup manis. Namun penyanyi yang juga pelakon ini memilih untuk meratakan bentuk giginya demi senyum yang sempurna. Kacau atau rata, senyumnya tetap manis kan?

6. Kate Middleton


Calon Ratu kerajaan Inggeris ini melakukan pembedahan kecil pada giginya. Kate Middleton melakukan suatu rawatan yang membuat giginya kelihatan asimetris dan nampak lebih berkilat. Duchess of Cambridge ini dirawat oleh doktor asal Perancis, Didier Fillion, dengan menggunakan kawat gigi yang dipasang di bahagian belakang untuk menggerakkan secara halus dan menyelaraskan gigi tanpa menghilangkan bentuk alaminya. Juga menambah ilusi putaran kecil dengan memoles permukaan enamel gigi atau menambah porselen pada gigi.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive