Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Saturday, April 6, 2013

Nelydia Senrose di bawah pokok

Gambar terkini Nelydia Senrose 5

Pelakon Nelydia Senrose yang sinonim dengan watak Ersalina

dalam drama Setia Hujung Nyawa, menyatakan bahawa dia akan berhenti berlakon dan kembali fokus kepada pelajarannya selepas sebulan lebih menghabiskan masa di lokasi penggambaran.

“Alhamdulilah, saya bersyukur kerana drama tersebut diterima ramai dan saya menganggap bahawa itu merupakan salah satu bonus bagi saya untuk terus bekerja dan mengembangkan lagi bakat yang saya ada dalam dunia lakonan”
“Selepas ini saya akan kembali menghadiri persiapan ke kuliah seperti biasa untuk meneruskan pelajaran selepas sebulan saya bercuti dan akan kembali fokus kepada pelajaran saya”
“Lebih kurang setahun lagi jangkaan untuk saya menamatkan pengajian saya dalam bidang psikologi. Selepas sekiranya diberi peluang saya akan terus menyambung pelajaran saya dalam bidang yang sama cuma kali ini di luar negara,” kata Nelydia Senrose ketika ditemui.
Bagaimanapun, menurut Nelydia Senrose, beliau tidak berhasrat untuk berhenti dari dunia lakonan selama-lamanya, cuma mahu memberikan tumpuan kepada pelajarannya yang masih berbaki setahun lagi sehingga tamat. Jom layan beberapa gambar santai Nelydia Senrose yang berbaju biru dan seluar hitam ketat di bawah sepohon pokok

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive