Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Sunday, July 22, 2012

Tarawih berdarah

pix_middle

Kepulangan seorang suami dari menunaikan solat sunat Tarawih ‘disambut’ dengan tragedi  bila melihat isterinya terbaring tidak bermaya dengan kesan kelar di leher…

di atas katil bilik mereka di Kampung Bukit Hangus, Jeneri, Sik,

Halimah Yunus, 66, ditemui dalam keadaan berlumuran darah sebelum disahkan meninggal dunia dalam perjalanan ke Hospital Sik untuk mendapatkan rawatan lanjut.

Halimah  bekas Ketua Cawangan Wanita Umno Bukit Hangus sekitar 1990-an namun sudah bersara berikutan keadaan kesihatannya.

Suami mangsa, Mee Hashim, 63, byang pulang dari mengerjakan solat Tarawih jam 9.20 dikejutkan dengan jeritan isterinya yang meminta tolong.

“Sebaik mendengar jeritan arwah, saya bergegas masuk ke bilik dan terkejut melihat isteri berlumuran darah dan tidak bermaya.

memberitahu seorang lelaki menyerangnya namun tidak mengenalinya

arwah biasanya pergi bersamanya untuk menunaikan solat sunat tarawih, namun pada malam kejadian dia tinggal di rumah berseorangan mangsa cedera parah berikutan kesan kelar di kiri leher dan kehilangan banyak darah sebelum disahkan meninggal dunia ketika dalam perjalanan untuk mendapatkan rawatan.

suspek dipercayai masuk melalui pintu bilik air di belakang rumah mangsa berdasarkan kesan pecah masuk.

Anaknya, Norliza Mansor, 46, Yang sempat berjumpa arwah Rabu lalu dan arwah menyatakan hasrat memakai jubah dan barang kemas perhiasan sempena Aidilfitri, namun tidak menyangka itu hasrat terakhir ibunya.

Sumber  Metro

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive