Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Wednesday, July 4, 2012

Suci cinta Irma- Redza

Dua hari setelah bergelar suami isteri, pasangan pengantin baru, Irma Hasmie...
 Ibrahim, 30, dan Redza Syah Azmeer Mohd Redzuan, 31, diraikan dalam majlis resepsi penuh meriah di Malaysia Agro Exposition Park, Serdang (MAEPS),Berlangsung dalam suasana sederhana, jelas terserlah kebahagiaan di wajah mempelai yang sah diijabkabulkan pada 29 Jun lalu.
Diarak memasuki dewan tepat jam  9 malam, Irma dan Redza kelihatan sama cantik, sama padan dengan mengenakan baju rekaan Ezuwan Ismail.
Seperti majlis pernikahan mereka, gandingan Amin Idris dan Heliza Helmi sekali lagi diamanahkan untuk mengacarakan upacara persandingan yang dihadiri lebih 1,000 tetamu ini.
Bagi memperoleh keberkatan-Nya, majlis terlebih dahulu dimulakan dengan bacaan doa yang dipimpin pendakwah muda, Ustaz Don Daniyal.Selepas itu, penonton dihidangkan dengan tayangan video ucapan pengantin yang berkongsi kisah pertemuan mereka.Majlis juga diserikan dengan persembahan dari kumpulan In Team dan Algebra yang menyanyikan lagu khas buat pasangan pengantin.Acara kemuncak ialah apabila Irma dan Redza memotong kek

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive