Tuesday, September 24, 2013

Wawa Zainal nafi sudah kahwin dan lahirkan anak Aeril Zafrel

wawa zainal dan aeril zafrelKhabarnya sebuah stesen radio swasta telah mengeluarkan gosip liar yang mendakwa pelakon cantik, Wawa Zainal sudah berkahwin dengan Aeril Zafrel secara senyap-senyap dan melahirkan seorang bayi.

Sejauh manakah kebenaran dakwaan ini? Aeril Zafrel yang ditemubual media semalam tampil menafikan gosip tersebut dan meminta orang ramai agar tidak mempercayai sebarang tuduhan yang tidak mempunyai bukti sah.

“Saya tidak tahu hendak kata apa (ketawa). Itu hanyalah kata-kata tanpa sebarang bukti yang sahih, jika saya nafi dan komen lebih-lebih orang memang tidak akan berhenti bercakap. Memang saya tidak berkahwin, saya hanya kahwin dalam drama sahaja.”

Berkenaan isu kehamilan Wawa Zainal yang turut sama tersebar, pelakon yang kini sedang popular menerusi drama bersiri Cinta Jannah di TV3 itu menyeru semua pihak agar berhenti menyebarkan gosip-gosip tidak masuk akal.

“Jika saya kahwin, pasti ada bukti kerana pelbagai perkara harus diselesaikan seperti dokumen, bukan boleh berkahwin secara senyap kerana akhirnya orang akan tahu juga.” - Rotikaya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive