Thursday, September 26, 2013

Sebab Isteri, Wujud Facebook Belia Benci Mat Yo

belia benci mat yo di page facebookBukan nak menyebelahi mana-mana pihak, tetapi

perkara sebegini tidak akan sampai jadi kes polis dan mahkamah seandainya kedua-dua belah pihak saling menerapkan sikap toleransi dan berhemah dalam berkomunikasi. Tak berbaloi kerajaan bikin kempen Budi Bahasa Budaya Kita! Sebab ianya tetap tak masuk di akal rakyat.
sikap isteri Mat Yo iaitu Siti Aisya Adam. Memandangkan Mat Yo tu seorang yang dikenali, Aisya patutnya mengambil langkah lebih berjaga-jaga. Yang menjadi kesnya sekarang ini, dek kerana video berkenaan, imej Mat Yo yang bermain dalam pasukan JDT (Johor Dahrul Takzim) itu dah pun tercalar.
ada pihak telah mewujudkan laman facebook yang menggunakan nama Belia Benci Mat Yo. Bukan setakat itu saja, ada pihak telah membuat super imposed gambar perkahwinan Mat Yo dengan menggelarkan pasangan ini sebagai pasangan Queen Control. Oleh kerana itu, kepada semua isteri pemain bola sepak yang terkenal agar lebih berhati-hati dalam berkomunikasi dengan sesiapa saja. Ke mana jua anda pergi, anda membawa nama suami anda. Malah, suami anda pula membawa nama negara Malaysia. Yang paling penting, jangan kerana nila setitik habis rosak susu sebelanga tau.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive