Monday, September 30, 2013

Video - Kemaluan Lelaki Tersekat Akibat Melakukan Hubungan Seks Dengan Bangku Besi

Pihak polis telah menerima panggilan yang membimbangkan dari seorang lelaki yang dalam kesusahan di tengah bandar Hong Kong.

Xing, berusia 41 tahun lelaki, telah menelefon pihak polis dari Taman Lantian, Hong Kong. Lelaki yang kesepian dan terganggu itu telah melakukan sesuatu di luar dugaan iaitu melakukan hubungan seks dengan bangku besi di taman tersebut.


Bangku yang mempunyai banyak lubang-lubang kecil itu telah digunakan oleh Xing untuk memuaskan nafsunya. Walau bagaimanapun, sebaik sahaja dia mula terangsang beliau mendapati bahawa zakarnya terperangkap dan tidak boleh mengeluarkan zakarnya dari lubang bangku tersebut.



Dia panik dan menelefon pihak polis untuk membantu beliau. Apabila pihak polis tiba mereka mendapati Xian terperangkap dalam keadaan telungkup ke bawah di mana beliau telah terperangkap untuk beberapa ketika.



Apabila doktor tiba di tempat kejadian, mereka cuba untuk melepaskan sedikit tekanan dengan mengeluarkan beberapa paun darah di zakarnya., tetapi zakar beliau menjadi bengkak dan akhirnya mereka terpaksa memotong bangku besi tersebut dan kemudiannya membawa Xian ke hospital bersama-sama serpihan bangku tersebut.



Setelah 4 jam di dalam bilik pembedahan, doktor akhirnya berjaya memisahkan zakar Xian dari bangku. Doktor menyatakan bahawa jika dia terperangkap untuk satu jam lagi, mereka terpaksa memotong zakarnya.

Xian keluar dari hospital 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive