Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Sunday, June 2, 2013

Gambar Lana Nordin dan Maya Karin berseronok malam

Lana Nordin dan Maya Karin 1Menerusi laman sosialInstagram, artis kontroversi Lana Nordin telah berkongsi beberapa gambar terkininya bersama beberapa rakan artis seperti

Maya Karin dan Daniels Aston ketika berseronok malam. Kehidupan sebagai seorang selebriti memang seronok kerana ada sahaja aktiviti bersama boleh dilakukan samada siang atau malam. Cuma apa yang sering menjadi cabaran terbesar mereka ialah tomahan dan kritikan masyarakat terhadap penampilan diri.

Lana Nordin dan Nabila Huda merupakan antara dua artis terkini tempatan yang paling keras kepala dan tidak langsung memperdulikan tomahan masyarakat. Menurut dua selebriti seksi ini, mereka tidak mahu menjadi hipokrit dengan kehidupan seharian mereka yang nampak sahaja baik secara luaran namun tidak pada dalamannya. Jika difikirkan secara rasional, alasan yang diberikan mereka memang ada benarnya juga namun semuanya terpulang kepada cara penilaian individu atau masyarakat itu sendiri. Sukar untuk mengubah kesedaran seseorang itu jika belum masanya mereka mau berubah.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive