Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Tuesday, April 9, 2013

Salah Paki Baju Hamil, Kim Kardashian Gemuk

kimkardashamil362Kim Kardashian kembali terlihat sangat gemuk di saat kehamilannya memasuki trimester kedua.

Dia seolah-olah tampak sangat besar, lagi-lagi kerana kesalahan berbusana yang dilakukannya.
Pada Minggu (7/4/2013) lalu, Kim tampak pergi ke sebuah gereja di kawasan Los Angeles, ditemani oleh sang ibu, Kris Jenner. Dia mengenakan dress pink salmon yang tampak ketat di bagian pinggang dan bervolumen di bahagian bawah.
Dress itu membuatnya terlihat lebih besar dari ukuran tubuhnya yang sebenarnya. Kim yang kehamilannya berusia enam bulan, tampak dua kali lebih gemuk kerana detail getah di bahagian pinggang dress tersebut.
Bintang 'Keeping Up With the Kardashians' itu juga tampak gemuk kerana dress yang dipakainya berbelahan dada rendah. Belahan dada itu menunjukkan payudaranya yang tampak dua kali lebih besar dari biasanya.
Belum lama ini Kim melakukan kesalahan berbusana serupa. Dia mengenakan maxi dress, yang sebenarnya menjadi andalan wanita saat hamil. Namun untuk wanita 32 tahun itu, dia tidak mhau tampak biasa saja dengan maxi dress. Ingin terlihat seksi, dia mengenakan maxi dress yang bagian lengannya boleh diturunkan. Busana tersebut membuat belahan dadanya terlihat jelas sehingga payudaranya tampak sangat penuh dan tubuhnya lebih gemuk.
Kritikan mengenai gaya busananya saat hamil pernah ditanggapi Kim melalui sebuah tulisan di blognya. "Lucu kerana Kourtney pernah memperingatkanku saat aku hamil, orang-orang akan terus beropini dan semuanya mhau berkomen. Sekarang aku mengerti apa maksudnya," tulisnya.
"Aku melihat ada yang berkomen kalau skirt yang kupakai terlalu ketat untuk hamil itu konyol. Aku membeli skirt yang ukurannya beberapa kali lebih besar dan tidak ketat," tulisnya lagi.
Baru-baru ini Kim juga memposting foto di Twitter yang memperlihatkan tubuhnya saat hamil. Dalam foto yang memperlihatkan perut itu terlihat kalau kekasih Kanye West itu tidaklah segemuk yang selama ini terlihat akibat kesalahan berbusananya.
Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive