Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Monday, April 8, 2013

Penampilan Jessica Simpson Yang Tebaru

,,,Jessica Simpson nampaknya kesukaran dalam menurunkan berat badan selepas melahirkan.

Mujurlah, dia mendapatkan pekerjaan baru sebagai brand ambassador syarikat diet Weight Watcher, sehingga ia percuma menjalankan program diet di sana.
Seperti dilaporkan TMZ, wanita 31 tahun itu dibayar US $ 4 juta atau namun dalam tempoh lima bulan Jessica harus benar-benar boleh langsing. Tapi dari gambar yang baru-baru ini terlihat, tubuh tunangan Eric Johnson itu belum juga susut.
Selepas melahirkan, berat badan Jessica melonjak hingga 96 kg. Ibu dari Maxwell Drewi itu harus menurukan berat badannya menjadi 58 kg. Namun menurut, kewajipan Jessica terhadap Weight Watcher itu membuatnya stres.
Jessica semakin stres kerana dia belum mahu meninggalkan anaknya yang baru berusia tujuh minggu hanya untuk bersenam. "Kadang-kadang dia mula menangis. Ini berat untuknya," tambah.
Meski stres, Jessica itu tetap berusaha untuk disiplin bersenam di pusat kecergasan setiap Jumaat. Untuk mencapai matlamat tersebut, Jessica wajib bersenam dengan pelatih selebriti Harley Pastreak selama lima hari dalam 14 hari ini. Dia juga harus menjalani diet, minum jus dan makanan kaya protein

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive