Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Tuesday, April 9, 2013

7 Bintang Korea Besarkan Aset

ivyrumor
Yang terbaru adalah isu yang menimpa penyanyi Ivy.


Gambar-gambarnya sempat memantik isu tentang implan payudara. Namun hal itu dibantah melalui twitter, Minggu (24/03/2013). 
"Aku terus-terusan mendapat mesej pada bila-bila aku pembedahan payudara. Uhm .. Aku berterima kasih kerana kamu berfikir aku cantik. Aku hanya ingin memberitahu bahawa payudaraku asli, dan diturunkan dari ibuku ... Aku pikir, dadaku bukan suatu yang rata. Mungkin aku boleh memberitahu saiz cup milikku, namun aku tak akan bertindak sejauh itu, "tulisnya. 
2. Lee Hyori
Gambar Lee Hyori memperlihatkan perbezaan yang begitu besar. Salah satu laman hollywoodnose.com malah sudah berani men-judge bintang tersebut benar-benar melakukan pembedahan pembesaran payudara. Sebagai bukti mereka lantas mencatat foto Lee Hyori yang mereka dakwa sebagai sebelum dan selepas implant. 
3. G.NA
G.NA sempat mengakui melakukan pembedahan plastik di kawasan matanya. Namun ketika perbahasan berpindah kepada kawasan payudara. Bintang tersebut secara tegas membantah dalam acara Radio Star MBC. 
"Jika kalian cari namaku, pembedahan payudara G.NA menjadi carian, berkaitan. Ada khabar angin yang berkata aku melakukan pembedahan di satu rumah sakit tertentu, dan itu tidak benar, "ujarnya yang lantas mendedahkan bahawa keluarganya yang wanita memang memiliki gen berpayudara di atas rata-rata. 
4. Oh In Hye
Oh In Hye sempat menjadi pusat perhatian ketika memakai baju super seksi di Busan International Film Festival. Namanya kembali mencuat ketika didapati foto masa lalu Oh In Hye yang mempunyai saiz payudara nampak lebih kecil dari ketika ia tampil di red carpet acara tersebut. 
Namun Oh In Hye membantah dengan mengatakan, "Saat itu aku hanya memakai tank top tanpa dalaman. Ada perbezaan besar ketika aku memakai bra dan ketika tidak, "katanya mengenai gambar masa lalunya. 
5. Kang Min Kyung
Penyanyi cantik Kang Min Kyung sempat menjadi perbincangan kerana ketika tampil di music video Stupid Love, teteknya nampak lebih besar dari biasanya. Satu komuniti bahkan membuat perbandingan dengan gambar lawas. 
Hal it memancing penjelasan agensi sang artis, "Kang Min Kyung sangat terluka mendengar khabar angin ini. Ia tidak pernah melakukan pembedahan payudara. Tubuhnya nampak berbeza bergantung dari bagaimana gambar diambil, "ungkap agensi Kang Min Kyung.

6. Hyosung

Isu Hyosung melakukan pembedahan payudara muncul sejak tahun 2010 silam. Hyosung telah mengundang perhatian sejak melalui lagu Magic. 
"Aku tahu isu tersebut kerana komen fans. Orang-orang menuduhku melakukanpembedahan payudara. Aku tidak pernah melakukan implant. Hanya saja aku memang memiliki lemak lebih banyak berbanding idol lain. Aku rasa kerana hal itu khabar angin muncul," katanya.

7. Byul

Penyanyi Byul juga sempat mendapati khabar angin implant payudara. Hal itu dibahasnya di program Strong Heart. 
"Aku menunjukkan image seksi untuk pertama kalinya di album ketiga. Ada khabar angin yang menyebut aku melakukan implant payudara. Ini bukan seperti hidung yang kelihatan, bagaimana aku membuktikan itu salah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive