Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Monday, August 5, 2013

Pasangan Kekasih Kantoi Beromen, Lari Tinggalkan Coli & Seluar Dalam

pelajar-romenSepasang kekasih yang sedang asyik memadu kasih lari lintang pukang apabila

menyedari kejadiran sepasukan polis yang membuat rondaan jam 11.15 pagi di sebuah tangki air di Taman Cendana, di Kulim.
Dalam keadaan kelam kabut itu, remaja perempuan yang dipercayai pelajar sekolah terpaksa melarikan diri tanpa sempat mengambil coli, seluar dalam dan tudungnya.
serbuan dilakukan hasil maklumat penduduk setempat yang melihat sepasang kekasih yang juga pelajar sekolah di kawasan berkenaan memasuki kawasan tangki air itu.
Menurutnya, sebaik menerima panggilan, sepasukan polis ke tempat kejadian untuk membuat tinjauan dan mendapati sepasan kekasih sedang asyik berpelukan.
“Menyedari kehadiran polis, kedua-dua remaja berkenaan melarikan diri ke kawasan jirat Cina berhampiran tangki air itu,”

coli

hasil pemeriksaan ditemui sehelai coli, sehelai seluar dalam dan sehelai tudung bewarna merah jambu dipercayai milik remaja perempuan berkenaan.
“Kalau mengikut bentuk dan warna tudung berkenaan, ia milik seorang pelajar , penduduk mendakwa lokasi berkenaan turut dijadikan sebagai tempat melepak dan ponteng sekolah.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive