Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Thursday, August 1, 2013

BURMA terus MENJERITTT..!! kanak2 muslim DIBAKAR hidup2…!!

SELAMATKAN KANAK2 BURMA HARI INI SUPAYA ALLAH SELAMATKAN KANAK2 ANDA ESOK!

1013400_177175285783447_129086622_n1Sudah ratusan kampung halaman penduduk Muslim Burma dibakar…dimusnahkan..!

Hampir seluruh negara barat, badan2 hak asasi manusia, media2 utama dunia malah termasuk juga media2 negara arab yg mereka kuasai tidak langsung menyiarkan kesah KESENGSARAAN/ PENINDASAN yg dialami oleh saudara2 kita muslim Burma…. seolah2 mereka tidak pernah mengetauinya sama sekali…!!

Tahukan anda apakah sbb boleh jadi begitu? jawapannya tidak lain tak bukan ialah kerana kesemua yg jadi mangsa ini hanyalah orang2 Islam yg mengucap kalimah tauhid لا إله إلا الله محمد رسول الله jua…

Sudah lebih setahun kejadian penindasan, pembunuhan dan kezaliman oleh tindakan masyarakat Buddha Burma yg ‘disokong’ oleh polisi2 rejim Burma terhadap orang2 Islam di negara tersebut sehinga mengorbankan ribuan nyawa termasuklah wanita dan kanak2 yg tidak berdosa dlm adegan2 ‘penghapusan etnik muslim’ di sana…namun sehingga kini TIADA pun sebarang suara lantang utk membela nasib mereka dlm badan dunia spt PBB dsb…

Dunia Islam sendiri pula begitu lemah bila tidak mampu berbuat apa2 tindakan yg dapat menyelamatkan NYAWA saudara2 mereka yg teruk ditindas dan dizalimi di sana sini spt yg sedang berlaku skrg di Burma, Iran (Ahwaz), Iraq, Syria, Bangladesh dll..

( inilah nasib satu umat yg sedang ‘kerumuni dan diserbu’ oleh musuh2 mereka dari segenap penjuru..bukan kerana jumlah bilangan mereka sedikit..bahkan sebaliknya jumlah mereka begitu ramai/ besar..namun mereka seperti ‘buih di lautan’ jua….yg tiada kekuatan lagi…)

بسم الله الرحمن الرحيم

:الحمد لله وحده والصلاة والسلام على من لا نبي بعده وعلى آله وصحبه ومن والاه قال تعالى

أذن للذين يقاتلون بأنهم ظلموا وإن الله على نصرهم لقدير الذين أخرجوا من ديارهم بغير حق إلا أن يقولوا ربنا الله

” Dizinkan (berperang) bagi org2 yg diperangi.. kerana sesungguhnya mereka telah dizalimi…dan sesungguhnya Allah Maha berkuasa utk membantu mereka..(mereka) itu ialah org2 yg DIUSIR dari kampung halaman mereka tanpa kebenaran…selain semata2 kerana mereka berkata ” Robb kami adalah ALLAH..”

- al-Hajj: 39

دول الغرب الكافره ,, جمعيات حقوق الإنسان .. الإعلام العربي والغربي صامتون كأنهم لا يرون شيئا , اتعلمون لماذا ؟؟؟
فقط لإن الضحايا مسلمون

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
TIADA LAGI ‘KHALIFAH’ YG MENDENGAR DAN PERDULI AKAN TANGISAN KANAK2 MUSLIM YG KETAKUTAN INI..

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive