Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Wednesday, June 5, 2013

GILA KEJAM!! GADIS INI DIROGOL SELEPAS ITU DI GANTUNG BERBOGEL

rogol_bogel_digantung (1)Negara Amerika Latin aku tengok semakin hari keruntuhan moral begitu dashyat.

Keruntuhan negara bukan kerana peperangan atau kebuluran tetapi keruntuhan muda mudi yang akan menyebabkan kehancuran sesebuah negara dengan erti kata yang sebenarnya bala Allah yang dihantar. Sekarang nie aku tengok kat Malaysia pun tidak kurangnya dengan berita yang menakutkan seperti pembunuhan bersenjata yang berlaku akhir-akhir ini.

Di mana silapnya berlaku bencana ini, ini kerana masyarakat telah menolak Al- Quran dan Al-Hadis. Teringat aku sepotong Hadis yang selalu di baca di mimbar Jumaat iaitu kamu tidak akan sesat dan tidak sesekali akan terpesong jika kamu berpegang kepada 2 perkara iaitu Al- Quran dan Al -Hadis.

jom layan berita ini kejadian yang berlaku di Brazil:

Orang awam yang sedang berjogging awal pagi terkejut bila menjumpai mayat seorang perempuan tergantung dalam keadaan bogel. Gadis berusia 22 tahun itu dirogol, kemudian dicekik sampai mati dan kemudian digantung di dataran awam.

Penyerang telah menggunakan seluar jeans untuk menggantung mangsa. Menurut pihak polis, besar kemungkinan yang membunuhnya adalah dari kenalan rapat. Suspek utama ialah teman lelaki mangsa. Kejadian ini berlaku di Brazil.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive