Monday, October 21, 2013

Diana Danielle Dan Farid Bercakap Mengenai SEKS, Coklat Dan Penampilan Diri

coverphotoFaridKamilDianaDanielle_zpsb434d24f-565x317BARU-BARU ini jenama coklat terkenal, Cadbury melancarkan kempen ‘Pick Your Favourite’.

Beberapa artis terkenal dipilih untuk mempromosikan kempen tersebut.

Antaranya

pelakon suami isteri sensasi, Diana Danielle dan Farid Kamil.

Memandangkan coklat juga dikatakan antara makanan yang boleh menaikkan nafsu seks, pasangan tersebut telah ditanya mengenai perkara tersebut.

Adakah coklat juga sebagus seks pada pandangan anda?

Diana: Hehe, saya tak setuju.

Farid: Saya rasa ‘mood’ coklat itu sendiri boleh membantu.

Diana: Betul, tapi saya tak rasa coklat boleh ‘menggantikannya’ [ketawa].

Apa yang menarik bagi diri anda?

Farid: Saya suka ketinggian dan kekuatan kaki saya.

Diana: Saya suka mata saya. Terbaru saya amalkan menyapu sejenis minyak bunga ros bagi mengelakkan kedutan di bahagian mata.

Farid: Saya suka menunggang kuda dan sukan polo.Saya juga pergi gim. Saya tak cukur bulu kaki tapi saya suka buat ‘pedicure’.

Diana: Lelaki macam pelikla kalau cukur bulu kaki. Tapi Farid beritahu lelaki yang berbuat begitu adalah pembersih.

Farid: Saya paling pemalas potong kuku sendiri!

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive