Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Wednesday, February 5, 2014

(Video) Raihkan Kemenangan Pasukan..Penyokong Wanita Membuka Bajunya Di Stadium

Penyokong klub asal Denmark, Brondby IF, kembali menciptakan sensasi. Jika sebelumnya ada sepasang
suporter Brondby berhubungan seks di tengah lapangan, kali ini ada suporter awek kelab berjuluk Drengene Fra Vestegnen itu telanjang dada untuk merayakan kemenangan.
Hal itu terjadi ketika Brondby mengalahkan Odense BK 2-1 di Stadion Brondby, Minggu 15 September 2013. Ini adalah kemenangan pertama Brondby dari lapan pertandingan Superliga Denmark musim 2013/2014.

Kemenangan tersebut disambut spenyokong Brondby dengan suka cita. Bahkan salah satu penyokong wanita Brondby merayakan kemenangan dengan membuka baju. Menggunakan kostum Brondby, aksi telanjang dada suporter wanita itu tertangkap kamera tv.
Foto telanjang dada penyokong tersebut kemudian di muat naik melalui Twitter Danish Football News."Apa yang akan Anda lakukan jika pasukan kesayangan Anda meraih kemenangan pertama musim ini? Anda akan mengumbar payudara Anda," tulis akaun Twitter tersebut.

Ini bukan kali pertama penyokong Brondby membuat sensasi. Pada 25 Ogos 2013, pasangan penyokong tertangkap kamera berhubungan seks di tengah lapangan selesai Brondby ditahan imbang Randers.
Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive