Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Tuesday, August 28, 2012

Kelantan perit jumpa ATM

KOTA BHARU - 

Pengurus Red Warriors, Azman Ibrahim mengakui pasukannya berdepan tugas sukar bertemu ATM dalam perlawanan ketiga Kumpulan B Piala Malaysia di Stadium MP Selayang, malam ini.
Menurutnya, Red Warriors tidak boleh mengambil mudah kemampuan pasukan lawan selepas ATM meraih dua kemenangan ke atas Kedah dan Terengganu....

"Kemampuan pasukan ATM tidak boleh dipandang rendah. Kepakaran yang dimiliki oleh ketua jurulatihnya B.Sathianathan pasti ditagih oleh ATM untuk menumpaskan kami esok (hari ini).
"Jadi kita perlu bersedia sepenuhnya dalam perlawanan ini. Saya harap pemain dapat memberikan aksi terbaik dan memastikan tiga mata menjadi milik Kelantan," katanya, semalam.
Beliau berharap barisan pemain Red Warriors mampu meneruskan rentak kemenangan apabila bertemu ATM dalam usaha mencerahkan peluang ke pusingan suku akhir.
Jelasnya, jika Kelantan berjaya mengekalkan prestasi tersebut tidak mustahil mereka mampu melangkah jauh dalam saingan musim ini.
Sementara itu, Sathianathan tidak menganggap pengalaman mengemudi Kelantan beberapa musim lalu menjadi kelebihan kerana pemain Red Warriors juga begitu masak dengan cara kerja beliau sepanjang dua tahun di Kota Bharu. "Semua pemain Kelantan yang beraksi ketika saya di sana saya amat mengenali corak permainan mereka dan hubungan kami cukup rapat, bukan sekadar antara pemain dan jurulatih semata-mata.
"Namun jika ramai peminat fikir ia bakal memberikan satu kelebihan besar buat ATM, saya rasa tidak sama sekali kerana mereka juga tahu gaya permainan saya, jadi dua-dua pihak mempunyai kelebihan dan kekurangan, ia bermakna persaingan yang adil,
Sumber : Utusan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...