Buat Duit Sambilan Dari Rumah

My Ping in TotalPing.com
Powered by Blogger.

Tuesday, May 14, 2013

Apa perasaan anda bila disuap aiskrim oleh wanita tanpa baju?

 

Taiwanese_Model_Feeds_Ice_01-600x400Aiskrim? Wanita? Ah...sudah, macam cerita politik tempatan aja nih..

Taiwanese_Model_Feeds_Ice_02Upss..bukan ya, kisahnya berlaku di Taiwan. Kami sebenarnya pelik dengan aktiviti-aktiviti ekspo dan pameran yang sering diadakan di wilayah-wilayah Taiwan ini. Pelik melihat aktiviti sampingan di ekspo itu lebih menarik perhatian pengujung dari produk asal yang mahu dipamerkan.

Banyak sudah yang berlaku di sana, seperti pameran barang dapur, tetapi dihadiri oleh perempuan jelita, pameran kereta, model-modelnya hampir bertelanjang...dan kali ini pameran perabut selama lima hari di Dewan Pameran Perdagangan dan Industri Wuhu di Bandar Taipei Baru.

Pihak penganjurnya telah pun mengupah dua orang wanita cantik untuk menarik perhatian pengujung yang hadir. Apa yang menarik mengenai dua orang wanita ini, mereka ditugaskan untuk menyuap aiskrim kononnnya mengurangkan kepanasan musim panas yang melanda.

Tidak hanya menyuap, malah aksi kedua-dua wanita ini turut menjadi perhatian apabila kedua-duanya hanya memakai bra sambil pinggang dililit dengan kain jarang tanpa seluar.

Entahlah, pelanggan mahu disuap atau mahu lihat barangan perabot sekarang ni?

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive